Accent
Notitieboek met hoge funfactor
Accent is als uitzendkantoor de afgelopen 15 jaar erg snel gegroeid. Ze bieden een brede waaier aan HR diensten aan, maar veroverden de markt vooral met hun unieke aanpak “tijdelijk met optie vast“. Dankzij het uitgebreide netwerk van 220 kantoren in België is Accent er ondertussen marktleider.
Accent scheert ook elk jaar hoge toppen bij de nominaties van Great Place To Work, zowel nationaal als Europees, dit omdat het bedrijf blijvend investeert in kansen geven, opleidingen, doorgroeimogelijkheden en fun.
Voor hun opleidingscentrum Accent Business School mocht The Buzz Company het concept, de creatie en de vormgeving leveren van een nieuw notitieschrift. Dit schrift is het eerste dat nieuwe medewerkers in de hand krijgen bij de start van de opleiding als uitzendconsulent. Het schrift moet naast de gewone notitiepagina’s ook de Accent waarden uitdragen en moet bulken van de fun. En oh ja… Het doelpubliek bestaat bijna uitsluitend uit jonge dames tussen de 20 en 35 jaar.
Een formidabele uitdaging met als resultaat een bijzonder gesmaakt notitieboek met uitklapbladen, stickervellen, scheurkaartjes, knutselpagina’s,…
- Art direction, Branding, Creatief concept, Drukwerk, Illustratie, Layout & vormgeving, Strategie & concept, Visuele communicatie