fbpx
Previous
Next

Universiteit Antwerpen

Bepaal mee de toekomst

Universiteit Antwerpen - avatar logo

Als actief pluralistische instelling wil de Universiteit Antwerpen een stimulerende omgeving zijn voor haar 20.000 studenten, 1.000 proffen en 3.000 onderzoekers. De diverse (Antwerpse) samenleving is een dagelijkse extra stimulans voor kritisch onderzoek en onderwijs, reflectie en debat over wetenschappelijke, maatschappelijke, levensbeschouwelijke en ethische vragen.

Na een jarenlange samenwerking met diverse reclamebureaus wou de Universiteit Antwerpen haar jaarlijkse studentenwervingscampagne anders aanpakken. The Buzz Company ging ter plaatse en nam het departement Communicatie mee in alle stappen van het creatieve proces, met als resultaat een succesvolle campagne die opnieuw uniformiteit en lijn in de externe communicatie bracht. Studenten, proffen en onderzoekers van de universiteit worden in beeld gebracht als kleine en grote helden. Het concept moest voorzien zijn op extensies voor onder meer employer branding en events.

Video afspelen
Radiospot 30" "Alzheimer"
Radiospot 30" "Afvalwater"
Radiospot 30" "Bacterieën"
Radiospot 30" "Cyberpesten"
Universiteit Antwerpen - campagne 2016-2017 Universiteit Antwerpen - campagne 2016-2017
UNIVERSITEIT-ANTWERPEN---before&after-alinefobe-[02]1 UNIVERSITEIT-ANTWERPEN---before&after-alinefobe-[02]2

Ook nood aan beter?

Briefings niet gevolgd?
Budgetten en timings overschreden?
Bij-het-haar-gegrepen concepten?

Ontdek hoe we jouw merk ook laten briesen, bruisen en buzzen!