Previous
Next

Universiteit Antwerpen

BEPAAL MEE DE TOEKOMST

Als actief pluralistische instelling wil UAntwerpen een stimulerende omgeving zijn voor haar 20.000 studenten, 1.000 proffen en 3.000 onderzoekers. De diverse (Antwerpse) samenleving is een dagelijkse extra stimulans voor kritisch onderzoek en onderwijs, reflectie en debat over wetenschappelijke, maatschappelijke, levensbeschouwelijke en ethische vragen.
Na een jarenlange samenwerking met diverse reclamebureaus wou de Universiteit Antwerpen haar jaarlijkse studentenwervingscampagne anders aanpakken. The Buzz Company ging ter plaatse en nam het departement Communicatie mee in alle stappen van het creatieve proces, met als resultaat een succesvolle campagne die opnieuw uniformiteit en lijn in de externe communicatie bracht. Studenten, proffen en onderzoekers van de universiteit worden in beeld gebracht als kleine en grote helden. Intussen zijn er ook extensies ontwikkeld voor onder meer employer branding en events.
Creatief concept studentenwervingscampagne | fotografie | art direction | montage campagnebeeld | beeldbewerking | posters | flyers | advertenties | mailing cards | lifesizers | campagnebumper (video) | broadcast package | videomontage | tram wrapping | html5 banner ads | employer branding | …
3 helden van de Universiteit Antwerpen: vóór beeldbewerking3 helden van de Universiteit Antwerpen: na beeldbewerking
Universiteit Antwerpen - campagne 2016-2017Universiteit Antwerpen - campagne 2016-2017